Mwoeha,
Jammer genoeg moet ik Bieke haar reactie voor de eerste helft ondersteunen met dezelfde mening (of zoiets). M.a.w. Ik speel gans met tegegoesting bij crescendo. want ozze pa zegt: As ge nie mer na crescendo gaat, krijgde slaag en vliegde de kelder in. Dus ja, dan moet ik ma gaan e...
Ma ik probeer der onderuit te kome za... ik heb dikwijlst 'vergadering' op de scouts. meestal is die wel gedaan voor 6u za, ma da weet toch niemand... ik ben dan nog is van instrument moete wissele, want blijkbaar wilde ze mij wegpeste door nog ma wa slagwerkers bij te vrage... ma da zal nie pakke za, ik wil nie in de kelder belande e, kzen nie zot za...
ma ik zen toch moeite ant doen om der onderdoor te gaan za, dieje tuba... pffft, ik repeteer da nie za... as da dan nie lukt, dan moet ik nie mer gaan e... ik zen dus nog altijd ant wachte op anke voor te belle dak nie mer welkom ben... anke, as ge dees leest, BEL DEN NU ! ! !
en dan die activiteite allemaal, man man man... wie gaat er nu op vakantieweek mé een jeugdorkest, da doede nei toch nie (en wa dan nog het ergste is, dan pakke ze de muziekinstrumente nog nie mé ook nie, tsss..)
en da ledenfeest, hoe komde der nei op, ist nog nie erg genoeg da we al twee uur per week moete repetere, nei moete we nog meer samekome... ja, doet da ma...
en ne bbq mé fietstocht, alé alé, kgan der zelfs nog nie over beginne...
En dan wil ik nu nog efkes afluite voor al de crescendoleden die nei al ant wene zijn:
Da is dus allemaal dikke zever da hie sta e, ik zen al twintig, maar ik voel mij nog jeugd (van jeugdharmonie dus e) om nog minstens tien jaar mé te blijve spele (aré, as ik nog mag na deze kleine grap e)... en as we geen tuba's nie mer nodig hemme, dan pak ik wel een ander instrument (Ik heb gehoord dat de vacature van fagot nog altijd openstaat !)... En ast echt heel erg wordt dan pak ik zelfs wel een klarinet vast, zolang as ik dees fantastische, jeugdige, geweldige, sfeervolle, interessante, superleuke, onderleidingstaandevanankecoomans, toffe groep maar niet moet verlaten... tenzij dak morge onder een bus rij of zo e, dan ist natuurlijk na de kl*te e...
Merci allemaal veu al enkele jaren een gewelde organisatie te zijn en ik hoop echt dat er nog minstens zoveel jaren bijkome (Willy, ik wil ook zo ne bol e, as ik er tien jaar bij zijn... en pakt dan ma een schotel as ik er twintig jaar bij zijn...)
Merci allemaal...
Juw, Fré
PS: Da van die klarinet meende ik nie za...